Politica de retur
Formular de retur
Conform politicii de retur, costul returului și/sau al înlocuirii produsului va fi suportat de MYGRACE doar în cazul în care produsul livrat este defect sau diferit față de cel comandat.
Pentru efectuarea returului, este necesar să completați formularul de mai sus.
Mențiuni suplimentare:
- produsul trebuie să nu conțină semne de uzură sau consum. Produsul împreună cu ambalajul producătorului trebuie împachetate corespunzător, cel puțin într-o altă cutie sau pungă pentru a nu se deteriora în timpul transportului, astfel încât să nu prezinte urme de deteriorare cauzate de împachetarea deficitară;
- odată cu înregistrarea cererii de retur, veți fi contactat de către echipa MYGRACE pentru a vă informa cu privire la returul dumneavoastră;
- conform legii, avem obligația să vă restituim banii în termen de 30 de zile de la primirea produsului;
- conform OUG 34/2014 aveți dreptul să returnați orice produs în termen de 14 zile de la primirea acestuia prin curier. Retururile care depășesc această perioadă pot fi efectuate numai dacă îndeplinesc condițiile de garanție ale produsului / serviciului.
Costul returului și/sau al înlocuirii produsului va fi suportat de MYGRACE doar în cazul în care produsul livrat este defect sau diferit față de cel comandat. În caz contrar, costurile de transport revin în responsabilitatea Utilizatorului/Cumpărătorului (dacă nu se specifică altfel în oferta respectivă sau dacă nu se află sub incidența unei promoții specifice).
Sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform art. 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 următoarele: „c) furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar; d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid; e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator; f) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.”
În maximum 14 zile calendaristice din momentul primirii bunului puteți solicita rambursarea sumei achitate indiferent de motivul cererii de retur. Solicitarea o puteți comunica completând formularul de retur din partea de sus a paginii.
MYGRACE își rezervă dreptul de a investiga orice cerere de retur și de a nu da curs cererilor de retur frauduloase sau abuzive care se produc după: consumarea/ prestarea/achiziționarea bunului sau a serviciului.
Rambursarea banilor se face exclusiv în contul bancar pe care clientul ni l-a adus la cunoștință.