Plata și Politica de livrare

MODALITĂȚI DE PLATĂ

  • CARD ONLINE

Această modalitate de plată constă în achitarea online, direct pe website-ul nostru, a sumei de bani aferentă comenzii plasate.

  • RAMBURS LA LIVRARE

Se alege această modalitate de plată atunci când respectivul client își dorește achitarea produselor către curieri în momentul în care acesta/acestea îi sunt livrate acasă.

 

POLITICA DE LIVRARE

  • CUM SE FACE LIVRAREA PRODUSELOR?

Livrarea produselor se va face prin curier rapid și EasyBox. Costul de livrare va fi afișat în pagina de finalizare a comenzii.

  • CÂND VOR FI LIVRATE PRODUSELE?

Produsele vor fi livrate în funcție de modalitatea de plată aleasă, astfel:

  • dacă se optează pentru plata prin card online sau prin ordin de plată, produsele sunt livrate în 1-3 zile lucrătoare de la înregistrarea plății;
  • dacă se optează pentru plata în sistem ramburs, produsele sunt livrate în 1-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.

Livrarea este gratuită pentru comenzile de peste 129 lei.

  1. Vânzătorul va expedia Cumpărătorului produsele comandate și confirmate, respectând, totodată, termenele de livrare comunicate și tariful afișat în timpul finalizării comenzii.
  1. Vânzătorul va ambala corespunzător produsele și le va expedia, urmând ca factura fiscală să fie trimisă în format electronic, prin intermediul email-ului, către adresa de email specificată de client în momentul plasării comenzii.
  1. În acest moment, niciuna dintre modalitățile noastre de livrare nu permite clientului verificarea coletului (deschidere colet), decât după ce acesta a fost achitat și primit de către Cumpărător. În cazul în care coletul primit nu este conform cu comanda plasată, se va iniția procesul de retur.
  1. În cazul în care coletul ajunge la dumneavoastră vizibil deteriorat, cutia fiind afectată sau plicul nu este într-o formă corespunzătoare, recomandăm refuzarea coletului și semnalarea problemei pe adresa de email contact@mygrace.ro.
  1. În cazul în care Vânzătorul nu poate onora termenele inițiale de expediere, acesta va informa Cumpărătorul despre aceste întârzieri. În cazul în care Cumpărătorul nu consideră termenele ca fiind rezonabile, se va iniția procesul de anulare a comenzii, implicit de rambursare a contravalorii comenzii către Client.
  1. În cazul în care informațiile de livrare furnizate de către Client sunt incorecte, iar firma de curierat nu reușește din motive ce nu țin de competența acesteia să livreze coletul, Vânzătorul este exonerat de responsabilitatea de a onora termenele de livrare, culpa fiind strict a Cumpărătorului care nu a furnizat detaliile corecte pentru livrare.
  1. Livrarea se efectuează doar pe teritoriul României. Costurile aferente livrării vor fi specificate în pagina de finalizare a comenzii.
  1. În cazul în care coletul nu poate fi livrat de firma de curierat Cumpărătorului din cauză că acesta din urmă nu a putut fi contactat pentru a se livra coletul sau informațiile de livrare sunt incorecte, iar coletul se întoarce către Vânzător, Cumpărătorului i se va solicita să plătească din nou taxa de livrare în cazul în care dorește retrimiterea coletului.
  1. Toate comenzile de peste 129 lei vor beneficia de transport gratuit.
  1. Termenul de livrare standard pentru comenzile plasate pe website-ul www.mygrace.ro este de 1-3 zile lucrătoare, în cazul în care nu este specificat altfel în momentul plasării comenzii sau printr-o notă informativă afișată pe site.
  1. Menționăm că pot exista întârzieri ale termenelor de livrare în perioade aglomerate ale anului (exemplu fiind perioadele de sărbători în care furnizorul de servicii de livrare este mult mai solicitat), moment în care Vânzătorul nu poate fi făcut responsabil, acesta din urmă respectându-și obligația de a procesa și trimite coletul cel târziu în următoarea zi lucrătoate de la confirmarea comenzii.

Ultima actualizare: 21.06.2023

Produse
Favorite
Cookie Consent Banner by Real Cookie Banner